Kevin Blokland

By april 24, 2019Referentie

Functie:

Account Manager Floorcare bij Kärcher Nederland.

Wat is je ervaring m.b.t. het doorlopen van het 24LC assessment?

Het is een geweldige ervaring geweest! Het begon al met de voorbereiding. Een intakegesprek bij mij op kantoor om het assessment door te nemen (zonder details prijs te geven) waarin ik helemaal werd voorbereid op deze dag. Tijdens de 24 uur van het assessment werd ik compleet uit mijn comfortzone getrokken en hadden we elke 2 uur een ander deel. Elke keer met een andere expert op zijn of haar vakgebied waardoor je continue met andere aspecten geconfronteerd wordt. Het is een intensieve maar vooral ook leuke en leerzame dag!

Hoe is het 24LC concept anders dan andere assessment die je hebt doorlopen hebt?

De assessments die ik tot nu toe gedaan heb waren allemaal via internet. Onpersoonlijk, niet volledig en vaak ‘standaard’ uitkomsten die ik al wist. Juist omdat je continue persoonlijk contact hebt met álle expert merk je dat er echt aandacht voor je als persoon is en dat je direct geholpen wordt door hen. Ik heb eerder nooit langer dan 2 uur aan een assessment besteed, de 24 uur maakt het heel bijzonder. Zeker omdat het nooit stopt; tijdens de lunch, het diner en de borrel, altijd word je geobserveerd. Dit klinkt alsof het vervelend is, maar na het eerste half uur had ik het al niet meer door!

Welke voordelen/baten heeft de 24LC jou op zowel het persoonlijke – als zakelijke vlak gebracht?

Tijdens de 24LC heb ik vooral hele positieve feedback gekregen, een mooie bevestiging voor mij. Juist door deze bevestiging (waar ik blijkbaar naar op zoek ben) ben ik zelfverzekerder en geloof ik in mijn kwaliteiten. Hierdoor wordt het werk (en prive) makkelijker dan wanneer je altijd twijfelt of beren op de weg ziet. Ik ben vooral dingen gewoon gaan doen, dit levert leuke gesprekken en ook leads op.